FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendkosten, thuisbezorgservice en afhaalmogelijkheden kunt u hier terecht voor alle informatie.

Hoe download ik een patroon?

U kunt alleen een patroon downloaden met een account.
Voeg het patroon toe aan uw winkelwagen en volg het bestelproces,
het patroon kunt u uiteindelijk downloaden onder mijn account > downloads.

Gaat er onverhoopt toch iets mis?
Wij helpen u graag, dit kan via de contact pagina.

Kan ik ook bijdragen aan de made by?

Ja zeker! Heel graag zelfs, heeft u iets zelfgemaakt wat u graag wilt delen met ons?
Stuur dan een leuk verhaaltje en duidelijke afbeeldingen naar post@vanjans.nl
En wie weet, ziet u uw werk terug op onze website & socialmedia kanalen.

Wanneer word mijn bestelling verzonden?

Wij versturen bestellingen pas zodra de hele bestelling compleet is.
Dit geldt ook voor het afhalen en de thuisbezorgservice.

Zodra er een product niet op voorraad blijkt te zijn, nemen wij binnen een dag contact met u op.
Wij streven ernaar om ons verwerkingsproces zo snel mogelijk af te handelen.

Waarom staat Stichting Mollie Payments op mijn afschrijving?

VanJans & Co maakt net zoals vele andere webshops gebruik van een payment provider. 
Dat wil zeggen dat de betaling door een derde partij worden uitgevoerd,
waarna het bedrag bij ons gestort wordt, voor meer informatie kunt u hier terecht.

Tijdens mijn bestelproces kan ik niet kiezen voor gratis verzending?

Om in aanmerking te komen voor gratis bezorging dient u binnen de postcode 3440 … 3449 Woerden te wonen.
Hiervoor moet u uw postcode invoeren op de eerste bestelpagina, via het knopje “bereken verzendkosten”.
Daarna ziet u alle mogelijkheden voor u, meer informatie op onze levering pagina.

Andere vraag?

Heeft u een vraag die niet tot de FAQ’s behoord?
Neem dan contact met ons op.